Kernwaarden

 

Kernwaarden Omschrijving Gedragsalternatieven
Betrouwbaarheid Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.Trouw zijn in klantrelaties, beloften nakomen
  • Vertrouwelijkheid is gegarandeerd
  • Afspraken kom ik na
  • Mijn inzichten zijn betrouwbaar en valide
  • Ik ben trouw aan mijn principes
Vakkundigheid Het vak verstaan van adviseur, dit blijvend onderhouden, zoeken naar verbeteringen
  • Ik ben universitair geschoold, vanaf 2001 werkzaam als adviseur, met een duidelijk eigen profiel
  • Door de masteropleiding Advanced Changing Methodologies (ACM) heb ik mijn oorspronkelijk kennisdomein geïntegreerd in mijn visie op organiseren, veranderen en adviseren
  • Periodiek reflecteer ik met collega’s op mijn opdrachten
  • Ik sta open voor feedback van klanten
  • Ik heb een Persoonlijk Ontwikkel Plan
  • Via diverse media blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen in het vak
  • Ik manifesteer me regelmatig voor vakgenoten
Vernieuwend De praktijken van adviseren, organiseren en veranderen permanent willen verbeteren
  • Elk vraagstuk is voor mij nieuw en wil ik beter doen dan de vorige
  • Ik experimenteer graag met nieuwe technieken en methoden
  • Ik volg diverse fora en inspirerende wetenschappelijke instituten en auteurs
Ondernemend Alle inzet steeds relateren aan het klantbelang: kunnen we meer waarde toevoegen aan de klant
  • Ik ben sterk op het resultaat gericht
  • Het gaat me om waarde toevoegen aan de klant
  • Ik neem initiatief,  zoek naar lange termijn oplossingen